CÉGINFORMÁCIÓ



Cégünk története és kompetenciái:



Kedves Érdeklődő!

A Teknikraft kft. 2011-ben alakult, általános számítástechnikai, - és informatikai szolgáltatásokat biztosító vállalkozás. Munkatársaink tíz éves tapasztalattal rendelkező fiatal mérnökök, akik a számítástechnika számos területén szereztek tapasztalatokat az évek során. Legyen szó akár számítógép javításról, weblapfejlesztésről, vagy teljes hálózatok kiépítéséről és üzemeltetéséről, megbízása nálunk a megfelelő, hozzáértő kézbe kerül.

A számítógép, mint eszköz a mai élet szerves részévé vált: ez igaz a műszaki, orvosi, gazdasági, oktatási tevékenységekre, tudományokra és hétköznapi élet apró dolgaira egyaránt; ezért mottónk, hogy ezek az eszközök melyekre egyre nagyobb gyakorisággal hagyatkozunk, segítsék az embereket céljaik elérésében és ne akadályozzák.
Küldetésünk ennek megfelelően tehát, hogy ügyfeleink számítástechnikával kapcsolatos igényeinek minél szélesebb körű skáláját lefedjük, és professzionális megoldást biztosítsunk, egyszerűen, elérhető áron. Fontos szempontnak tartjuk továbbá, hogy minden ügyfelünk számára egyedi figyelmet fordítsunk és tényleg az Őn problémájára találjunk ideális megoldást, lehetőség szerint.

Mire számíthat, ha minket választ:

- Előzékeny, őszinte, hozzáértő kollégákra
- Szakszerű és csakis szükségszerű megoldásokra
- Reális, indokolt árakra
- Jobbnál jobb egyedi ajánlatokra, akciókra!

Amennyiben egyetért koncepciónkkal, reméljük mielőbb az ügyfeleink között köszönthetjük Önt is!

Üdvözlettel,
a Teknikraft Kft. vezetősége.



Cégünk adatai:



Székhelyünk címe: 1112 Bp., Igmándi utca 11.
Telephelyünk (szerviz) címe: 1112 Bp., Neszmélyi út 40.

Cégjegyzékszám: 01-09-958174
Adószám: 23280306-2-43
Közösségi adószám: HU23280306

Számlavezető Bank: K&H Bank Zrt.
Bankszámlaszám: 10403758-50526582-87691006
SWIFT code: OKHBHUHB
IBAN: HU16 1040 3758 5052 6582 8769 1006



Szervizpolitika



Legyen szó bármilyen közös munkáról, igyekszünk az alábbiakban ismertetettek alapján eljárni. Kollégáink az itt megfogalmazott elveket betartva igyekeznek segíteni Önnek.

Szervizelési feladatok általános folyamata:



1) Megrendelés beérkezése és fogadása
2) Igényfelmérés (visszaigazolás telefonon vagy emailben)
3) Személyes munkafelmérés
4) Megbízás esetén Átadási elismervény kitöltése és aláírása, Ön és a Teknikraft kft. munkatársa által. A dokumentumból minkét fél kap egy-egy példányt.
5) A szolgáltatás végeztével az ügyfél értesítése (esetleges felmerülő komplikációkról is értesítjük természetesen, amennyiben ez bármilyen módon érinti Önt.)
6) Átadáskor (amikor az Ügyfelünk visszakapja eszközét) számla és a Munka bizonylat kiállítása és aláírása Ön és a kollégánk által. Ebből az iratból is minkét fél kap egy-egy példányt.

Az általunk nyújtott szolgáltatásalapú termékek lebonyolításának általános folyamata:



A rendszergazda teendők és a weblapfejlesztés gyakran igényel folyamatos, közös munkát cégünk és Ügyfeleink között.

1) Megrendelés beérkezése és fogadása
2) Igényfelmérés (visszaigazolás telefonon vagy emailben)
3) Személyes munkafelmérés
4) Szerződés aláírása
5) Szerződésben definiált munka elvégzése a megbízóval szorosan együttműködve.
6) A teljesítési bizonylat és a számla kíséretében a szóban forgó munka átadása

Cégünk által kiállított dokumentumok:



Átvételi nyilatkozat

Cégünk ennek az iratnak kíséretében veszi át eszközét szervizelési tevékenységek (pl.: bármilyen javítás, diagnosztika, mentési eljárás) céljából. Ezen irat szabályozza az esetleges jogi visszaéléseket mindkét fél részéről.

Szervizlap

Cégünk és Ügyfelünk között létrejött szerviztevékenységgel kapcsolatos megbízás ezzel az irattal zárul, a számla mellett.

Általános munkaszerződés

Ezen irat segítségével jön létre munkamegbízás (rendszergazdai szolgáltatások, hálózatépítési, weblapfejlesztési feladatkörrel kapcsolatos) kedves Ügyfelünk és a Teknikraft kft. között. A szerződés elsősorban a Teknikraft kft. által elvállalt tevékenységekre vonatkozik. Ezzel együtt a dokumentum természetesen cégünket is védi az esetleges bonyodalmaktól.
Bár a szerződés teljes, de Ügyfelünk igényei szerint annak pontjai bővíthetőek közös megállapodás alapján.

Teljesítési bizonylat

Az Általános munkaszerződést zárja le (lásd fent).

Gépmegőrzés, szervízelt eszköz tárolása:



A javítási munkálatok végeztével, az első értesítés után (telefonon vagy emailben, - Ügyfelünk igényei szerint) számítva pontosan két hétig (14 nap) áll módunkban tárolni eszközét. Ha ez idő elteltével továbbra sem jelentkezik, a további tárolás költsége 500 Ft. + ÁFA / nap, egészen addig, ameddig a tárolás időtartama eléri a két hónapot (60 nap). Amennyiben erre sor kerül, kollégánk megkísérli elérni Önt (telefonon vagy emailben) ezzel kapcsolatban. Ha a kapcsolatfelvétel sikertelen, úgy az értesítést követő 24 órában van lehetősége felvenni velünk a kapcsolatot.
Ezen 24 óra elteltével a szóban forgó eszköz a Teknikraft kft. tulajdonába kerül és szervizünk tetszés szerint rendelkezhet a készülék sorsáról.

Szervizelt eszköz, - és a hozzátartozó szoftverek jogtisztasága:



Sem cégünknek, sem kollégáinknak nem áll jogában sem módjában az Ön által ránk bízott eszközön lévő, vagy bármely egyéb forrásból származó szoftverek jogtisztaságát vizsgálni vagy ellenőrizni. Ebből következik, hogy a Teknikraft Kft. SEMMILYEN felelősséget nem vállal a beérkező munkákkal kapcsolatos eszközökön, illetve bármely egyéb forráson lévő szoftverek jogtisztaságáért. Minden ezzel kapcsolatos jogi vonzat a számítógép tulajdonosának felelőssége.

Adatvédelem:



Mivel fontos számunkra az Önök bizalma, ezért a ránk bízott eszközön kollégáink csak a feltétlenül szükséges adatokat (file-ok, képek, dokumentumok, szoftverek, adatbázisok) használják a javítási vagy diagnosztikai munkálatok során. „Kényes” adatok (pl.: privát vagy vállalati tartalom) estében kollégánk miden esetben felveszi Ügyfelünkkel a kapcsolatot egyeztetés céljából, ha valamilyen javítási vagy diagnosztikai művelet megkívánja ezen adatok bármilyen jellegű áthelyezését vagy módosítását.
Kijelentjük továbbá, hogy az iratban szereplő eszközön található adatokat a Teknikraft kft. semmilyen harmadik fél számára nem szolgáltatja ki, kivéve, ha a megbízás tárgyát képző eszköz (hivatalos okmányokkal alátámasztott) bűnügyi eljárás részét képzi.

Garancia kondíciók:



Minden javított vagy karbantartott eszközt ellátunk egy hivatalos matricával. Ez által tudjuk biztosítani, hogy az eszközhöz csak a Teknikraft Kft. munkatársai nyúltak. Bármilyen jellegű garanciát csak a (sértetlen állapotban lévő) Teknikraft matricával ellátott eszközökre vállalunk.
Ennek megfelelően garanciát vállalunk az eszközök be- és összeszerelésére. Maguk az eszközök gyártó által előírt időtartam alatt tekinthetők garanciálisnak. Szükség esetén a gyártói garanciát érvényesítjük, amennyiben számlával tudja igazolni, hogy a szóban forgó eszközt tőlünk vásárolta.

Garanciát NEM vállalunk a következő esetekben:

- Szoftveres javításokat, bővítéseket követően: Cégünk helyben biztosítja Ügyfelei részére az elvégzett munka minőségéről és sikerességéről való meggyőződés lehetőségét. Mivel a számítógép szakszerű használata általunk nem biztosítható, ezen munkák nem esnek a garancia hatálya alá.
- Ha a garanciát biztosító matrica megsérül.
- Ha az eszköz láthatólag sérült.
- Vis major esetén (pl.: tűz- villám- és folyadékkár, földrengés, stb...)
- Ha valamely oknál fogva harmadik fél által garanciázott eszköz javítása során, ezen harmadik féllel fent álló garancia elvész; cégünk ezzel kapcsolatban nem vállal semmilyen felelősséget, vagy utólagos reklamációt. Az ezzel kapcsolatos esetleges garanciális kérdések, vagy igények az eszköz tulajdonosát és a harmadik felet érintik.