LAPTOP / NOTEBOOK JAVÍTÁS, KARBANTARTÁS



Laptop / notebook javítása és karbantartása



- hardver és szoftver problémák felderítése és megoldása
- vírus és kémprogram irtás
- szoftver karbantartás, telepítés, csere
- operációs rendszer karbantartás, telepítés, csere
- adat mentés, adat visszaállítás
- memória, adattároló bővítése
- portalanítás, tisztítás
- túlmelegedési problémák megoldása
- törött zsanér és műanyagelemek kijavítása
- billentyűzet javítása / cseréje
- képernyőcsere
- rendszeres karbantartás fix havidíjjal


Új laptop / notebook



- egyéni igényfelmérés kollégánk segítségével
- hardver és szoftver beszerzés
- szoftver telepítés
- internet megosztás, vezetékes és vezeték nélküli (wifi) hálózatok






Szolgáltatással kapcsolatos információk (GYIK):



Milyen esetben érdemes megnézetni egy laptopot / notebookot:



A nyilvánvaló hibákon kívül (pl.: nem indul, állandóan lefagy / újraindulgat, kékhalál, stb.), ha Ön úgy érzi, hogy gépe lassabb, vagy bármilyen formában alulteljesít a megszokotthoz képest.

Megrendelés menete:



Javasoljuk, hogy hozza be hibás laptopját szervizünkbe, mert így garantáltan, az erre a célra kialakított környezetbe kerül.

Kiszállás esetén jellemzően szoftveres problémák orvosolhatóak, a (megoldható) hardveres javításokat általában szervizükben végezzük.
A kiszállási sorrend megrendelés alapján történik. Azonnali kiszállásra (1-2 órán belül) is van lehetőség (ebben az esetben Önhöz megyünk először), de ez kivül esik a .

Hogyan zajlik egy kiszállás:



Miután felvette velünk a kapcsolatot, egyeztetés alapján kimegyünk Önhöz. Kollégánk diagnosztizálja laptopját és tájékoztatást ad a problémáról és a megoldások lehetőségéről. Amennyiben a megoldandó feladat egyszerű, a helyszínen elvégezzük a javítást. Ha munkatársunk úgy véli, hogy a javításhoz szükség van specifikus eszközökre, akkor elhozzuk a gépét szervizünkbe.
A kiszállás díja a távolság függvénye, az óradíj pedig (miután kollégánk megérkezett és egyeztetett Önnel a javítási lehetőségeket illetően) a munka megkezdésétől számítódik.

Az általános javítási idő:



Ez elsősorban a megoldandó problémától függ, de tipikusan 1-3 munkanap, ha laptopját behozza szervizünkbe. Kiszállás esetén az egyszerűbb problémákat maximum 2 órán belül megoldjuk.
Az időtartamot befolyásolhatja az esetlegesen szükségszerű új alkatrész beszerzése, mely a diagnosztizált problémától számítva tipikusan 1-3 munkanap.

Maximális óradíj költség:



Értelemszerűen csak óradíj alapú szolgáltatásokra vonatkozik.

- Szervizben: Természetesen az említett 1-3 munkanap nem a teljes költség, ez az idő csupán laptopjának nálunk eltöltött idejét jelenti. A szervizben töltött gépszerelési költség maximum számlázott időtartama magánszemélyek esetében, laptoponként 3 óra.

- Kiszállásnál: Nincs maximum, azonban mielőtt megkezdődik a munka, munkatársunk részletes tájékoztatást ad.

Fix havidíjas (Rendszergazda) szolgáltatás:



Elsősorban cégeknek ajánljuk, de magánemberként is igényelhető. Ilyenkor havi általányt fizet nekünk, azonban a havidíjon és felmerülő kiszállási költségen kívül semmilyen plusz költség nem terheli, ha javítást kell eszközölni laptopján (kivéve, esetlegesen fellépő anyagköltségek).
A szolgáltatás továbbá magában foglal havonta egy karbantartást, mely (ingyenes) kiszállással történik. Asztali gépekhez hasonlóan, a szolgáltatás laptopokra is igényelhető.
Oktatást a szolgáltatás nem tartalmaz.

Új laptop beszerzése:



Igényfelmérés alapján segítünk kiválasztani az Ön számára leginkább megfelelő laptopot, melynek beszerzését, rendszertelepítési teendőit és hálózati integrációját vállaljuk.

Általános szervizpolitika:



További, általános szervizeléssel (gépmegőrzés, adatvédelem, garancia, stb.) kapcsolatos információt megtalál a .